« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 22.4.2016. učenici 3.c razreda (Poljoprivredni tehničar fitofarmaceut) i nastavnici Ivana Petrošanec-Pišl i Mario Vukasović, srednje škole Matije Antuna Reljkovića u okviru praktične nastave posjetili su Dane otvorenih vrata Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku.
Tijekom posjete saznali smo osnovne podatke o fakultetu. Tako smo doznali da je Poljoprivredni fakultet počeo sa svojim znanstvenim djelovanjem 18. listopada 1960. godine i tada je nosio naziv Visoka poljoprivredna škola. Ujedno smo tijekom obilaska zgrade fakulteta posjetili knjižnicu smještenu na dva kata,pri čemu se na prvom katu odvija klasična posudbu knjiga, a na drugom katu nalazi se čitaonica koju studenti koriste za pripremu ispita i izvršavanje ostalih obveza tijekom studiranja.
Po završetku obilaska fakultetske knjižnice uputili smo se ka mjestu gdje su svi zainteresirani mogli pogledati prezentaciju proizvodnje piva u „kućnim“ uvjetima, što je sve popularniji oblik proizvodnje piva u Hrvatskoj.
Ujedno smo tijekom boravka na fakultetu pregledali vrijednu zbirku prepariranih životinja, kao i raznovrsne postere na temu znanost i umjetnost, poput Korovska flora u likovnoj umjetnosti, Suncokret u znanosti i umjetnosti, Kristali vode –vibracijom do umjetničkih djela, Biljne vrste u djelima Williama Shakespearea itd.
Po završetku posjete Fakultetu uputili smo se na Poljoprivredni institut u Osijeku u odjel za voćarsku proizvodnju, gdje smo se upoznali sa metodama praćenja štetnika i uzročnika bolesti te pravovremenog donošenja odluke o zaštiti bilja. Cilj ovog posjeta bio je poticanje učenika za samostalno učenje i primjenu stečenog znanja u praksi.
Tako nam je prikazano djelovanje feromonskih trapova,kojima se prati gustoća i veličina muške populacije štetnika. Potom smo posjetili voćarski rasadnik gdje smo upoznati s načinima dobivanja podloga i plemki, a budući da su proljetni radovi bili u tijeku vidjeli smo i primjenu zaštitnih sredstava u mladom rasadniku te navodnjavanje putem tifona.
Tekst:Stella Palenkić,3.c
Foto: Ivana Petrošanec-Pišl i Stella Palenkić